Retail 26: Linn Rundgren, Bucky Studios – Tillväxten finns hos varumärken med stark brand identity
I Detaljhandelspoddens 155:e avsnitt möter vi Linn Rundgren, som beskriver resan från Babyshop och livet som entreprenör – till rollen som investerare på Bucky Studios. Tillväxten 2026 finns hos de som lyckas bygga starka varumärken, som vågar välja bort, och som inte är rädda för att ställa dumma frågor. Vi pratar också om AI:s roll i effektivisering, hur tät uppföljning ger handlingskraft – och vad som egentligen ligger bakom lönsam tillväxt.
Innehåll:
01:00 Lång kö för att få vara en del av Bucky Studios
05:00 Babyshop blev snabbt en internationell aktör
11:00 Entreprenörskapets lärdomar viktiga i rollen som investerare
15:00 Leoni – det senaste förvärvet
19:00 Varumärkesbyggande är det viktigaste
23:00 KA YO – ett bra exempel på tydlig brand identity
28:00 Börja med kända brands medan du bygger ditt eget varumärke
33:00 AI effektiviserar många processer men löser inte allt
36:00 Tät uppföljning avgörande för att kunna agera snabbt
43:00 Lönsam tillväxt är nyckeln till långsiktig framgång
Connecta med Linn Rundgren på Linkedin:

