Retail 26: Linn Rundgren, Bucky Studios – Tillväxten finns hos varumärken med stark brand identity

I Detaljhandelspoddens 155:e avsnitt möter vi Linn Rundgren, som beskriver resan från Babyshop och livet som entreprenör – till rollen som investerare på Bucky Studios. Tillväxten 2026 finns hos de som lyckas bygga starka varumärken, som vågar välja bort, och som inte är rädda för att ställa dumma frågor. Vi pratar också om AI:s roll i effektivisering, hur tät uppföljning ger handlingskraft – och vad som egentligen ligger bakom lönsam tillväxt.

 Innehåll:

01:00 Lång kö för att få vara en del av Bucky Studios

05:00 Babyshop blev snabbt en internationell aktör

11:00 Entreprenörskapets lärdomar viktiga i rollen som investerare

15:00 Leoni – det senaste förvärvet

19:00 Varumärkesbyggande är det viktigaste

23:00 KA YO – ett bra exempel på tydlig brand identity

28:00 Börja med kända brands medan du bygger ditt eget varumärke

33:00 AI effektiviserar många processer men löser inte allt

36:00 Tät uppföljning avgörande för att kunna agera snabbt

43:00 Lönsam tillväxt är nyckeln till långsiktig framgång

 

Connecta med Linn Rundgren på Linkedin: 

linkedin.com/in/linn-rundgren-a621a734

Föregående
Föregående

Retail 26 – Carl Eckerdal: Regeringen ger med den ena handen, men tar med den andra

Nästa
Nästa

Retail 26 – Arash Gilan: AI förändrar handeln i grunden